Počet záznamov: 1
Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb
Názov Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb Autorské údaje Mariana Strenitzerová Autor Strenitzerová Mariana Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 430-435. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby * kvalita služieb * metódy * zákazníci * služby dopravné Anotácia Úvodná časť príspevku je venovaná úlohe a významu metódy CTQ pri určovaní merateľných požiadaviek na kvalitu výrobku, služby alebo procesu z pohľadu zákazníka. Poukazuje na jej uplatnenie v rámci metodiky Six Sigma, ktorá sa využíva v procese plánovania, zlepšovania a inovácie kvality. Praktická časť je zameraná na transformáciu požiadaviek zákazníkov do CTQ stromu a definovanie jednotlivých úrovní požiadaviek zákazníkov na konkrétnu službu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1