Počet záznamov: 1  

Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb

  1. Názov Uplatnenie metódy CTQ (critical to quality) pri diagnostikovaní kvality služieb
    Autorské údajeMariana Strenitzerová
    Autor Strenitzerová Mariana
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 430-435. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * kvalita služieb * metódy * zákazníci * služby dopravné
    AnotáciaÚvodná časť príspevku je venovaná úlohe a významu metódy CTQ pri určovaní merateľných požiadaviek na kvalitu výrobku, služby alebo procesu z pohľadu zákazníka. Poukazuje na jej uplatnenie v rámci metodiky Six Sigma, ktorá sa využíva v procese plánovania, zlepšovania a inovácie kvality. Praktická časť je zameraná na transformáciu požiadaviek zákazníkov do CTQ stromu a definovanie jednotlivých úrovní požiadaviek zákazníkov na konkrétnu službu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.