Počet záznamov: 1  

Kanibalizace v produktovém portfoliu

  1. SYS0152884
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315071859.6
    100
      
    $a 20120605a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kanibalizace v produktovém portfoliu $f Jiří Boháček
    330
      
    $a Ako predchádzať vzájomnej kanibalizácii produktov. Základom je výskum. Získanie informácií o silných a slabých stránkach produktu, o dôvodoch na kúpu, o cenovej prefenrencii zákazníkov, o záujme zákazníkov o nové produkty. Modelovanie budúcej situácie a prognózovanie budúcej podoby trhu. Modelovanie krok za krokom. Úloha marketingu - pomocou analýzy určiť, ktoré sú najpravdepodobnejšie dôvody vysokej substitúcie produktu. Nie je kanibalizácia ako kanibalizácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228454 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045635 $a Boháček $b Jiří $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120605 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.