Počet záznamov: 1
Kanibalizace v produktovém portfoliu
SYS 0152884 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240315071859.6 100 $a 20120605a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Kanibalizace v produktovém portfoliu $f Jiří Boháček 330 $a Ako predchádzať vzájomnej kanibalizácii produktov. Základom je výskum. Získanie informácií o silných a slabých stránkach produktu, o dôvodoch na kúpu, o cenovej prefenrencii zákazníkov, o záujme zákazníkov o nové produkty. Modelovanie budúcej situácie a prognózovanie budúcej podoby trhu. Modelovanie krok za krokom. Úloha marketingu - pomocou analýzy určiť, ktoré sú najpravdepodobnejšie dôvody vysokej substitúcie produktu. Nie je kanibalizácia ako kanibalizácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228454 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0045635 $a Boháček $b Jiří $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120605 $g AACR2
Počet záznamov: 1