Počet záznamov: 1
Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie
Názov Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie Preklad názvu Trade fairs and exhibitions as tools of business and marketing strategy Autorské údaje Danniela Hrehová Autor Hrehová Danniela Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 2, č. 2 (červenec 2011), s. 49-69. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2011. ISSN 1804-252X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá ruch cestovný * reklama * výstavy * veľtrhy * marketing * stratégia marketingová Anotácia Novovznikajúce ekonomické zmeny, zmeny v dnešnej spoločnosti a zmeny životného štýlu vytvárajú neustály tlak na cestovný ruch. To znamená týmto zmenám prispôsobiť ponuku. Pre cestovné kancelárie z toho vyplýva neustále rozširovať a inovovať svoje produkty a služby v cestovnom ruchu a hľadať čo najúčinnejšie cesty ich prezentácie vo vzťahu k zákazníkovi. Naša pozornosť je upriamená na charakteristiku veľtrhov, ich význam ako nástroja marketingu pre cestovné kancelárie. Vnímanie veľtrhov cestovnými kanceláriami východoslovenského kraja ako integrovanej súčasti im vlastnému marketingového mixu a prezentácia vo vzťahu k zákazníkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.6 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1