Počet záznamov: 1
Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku
SYS 0163119 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083401.7 014 $a 000327205300036 $2 WOS 100 $a 20121214d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku $d Comparative advertising - current problems on the Slovak market $f Miroslava Loydlová 301 $a VEGA 1/0047/11 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Vymedzenie pojmu porovnávacia reklama, jej podstata a determinanty jej uplatňovania na slovenskom trhu. Analýzy niektorých vybraných reklamných kampaní, ktoré boli na Slovensku realizované v nedávnom období a obsahovali prvky porovnávacej reklamy. Hoci je jej potenciál uplatnenia pomerne veľký, ostáva zatiaľ nedostatočne využitý. 463 -1
$1 010 $a 978-80-87533-04-8 $1 200 1 $a Znalosti pro tržní praxi 2012 $e význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu $e sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 6.-7.9. 2012 $v S. 294-299 $1 210 $a Olomouc $c Societas Scientiarum Olomucensis II $d 2012 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121214 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1