Počet záznamov: 1  

Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku

  1. SYS0163119
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083401.7
    014
      
    $a 000327205300036 $2 WOS
    100
      
    $a 20121214d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku $d Comparative advertising - current problems on the Slovak market $f Miroslava Loydlová
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Vymedzenie pojmu porovnávacia reklama, jej podstata a determinanty jej uplatňovania na slovenskom trhu. Analýzy niektorých vybraných reklamných kampaní, ktoré boli na Slovensku realizované v nedávnom období a obsahovali prvky porovnávacej reklamy. Hoci je jej potenciál uplatnenia pomerne veľký, ostáva zatiaľ nedostatočne využitý.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-87533-04-8 $1 200 1 $a Znalosti pro tržní praxi 2012 $e význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu $e sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 6.-7.9. 2012 $v S. 294-299 $1 210 $a Olomouc $c Societas Scientiarum Olomucensis II $d 2012 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121214 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.