Počet záznamov: 1
Jak se dělá mezinárodní reklama?
Názov Jak se dělá mezinárodní reklama? Autorské údaje Jiří Boháček Autor Boháček Jiří Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 46-49. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * kampane reklamné * značky výrobné * značky výrobkov * automobily osobné * Česko Anotácia Stav marketingovej komunikácie Škody, ktorý dosiahla po dvadsiatich rokoch od vstupu do svojej novodobej éry pri spojení s koncernom Volkswagen. Ako sa rodí medzinárodná komunikačná kampaň. Štruktúra medzinárodnej marketingovej komunikácie. Koncept reálnosti. "Human touch" - jeden zo základných atribútov značky Škoda. Centralizmus alebo decentralizmus. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1