Počet záznamov: 1
Nadšení z Nivey
Názov Nadšení z Nivey Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 12 (Prosinec 2012), s. 29. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * emócie * výskum * Česko Anotácia Výsledky výskumu agentúry Passion Communications. Cieľ výskumu - odhaliť, ktoré značky vzbudzujú nadšenie, resp. vyvolávajú emócie a vytvárajú tak potrebu značku si kúpiť. Na prvých miestach podľa druhu výrobku sú: kozmetika - krém Nivea, módne značky - Adidas, Nike, H&M, potraviny a nápoje - Coca Cola, Kofola, Orion, automobily - Škoda. Takmer 20 percent zo 45 najlepšie umiestnených značiek sú značky českého pôvodu. Top 10 značiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1