Počet záznamov: 1
Nadšení z Nivey
SYS 0165274 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019100616.8 100 $a 20130131a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Nadšení z Nivey 330 $a Výsledky výskumu agentúry Passion Communications. Cieľ výskumu - odhaliť, ktoré značky vzbudzujú nadšenie, resp. vyvolávajú emócie a vytvárajú tak potrebu značku si kúpiť. Na prvých miestach podľa druhu výrobku sú: kozmetika - krém Nivea, módne značky - Adidas, Nike, H&M, potraviny a nápoje - Coca Cola, Kofola, Orion, automobily - Škoda. Takmer 20 percent zo 45 najlepšie umiestnených značiek sú značky českého pôvodu. Top 10 značiek. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228455 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 12 (Prosinec 2012), s. 29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130131 $g AACR2
Počet záznamov: 1