Počet záznamov: 1
Využitie štatistiky v marketingu poisťovní
Názov Využitie štatistiky v marketingu poisťovní Autorské údaje Zuzana Littvová Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax finančných trhov. Č. Júl (2013), s. 1-11 online. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá poisťovne * marketing * štatistika * zber dát * systémy informačné Anotácia Poisťovacia spoločnosť pri správnom fungovaní marketingového informačného systému a pri správnom využívaní štatistických metód získava centralizovanú databázu detailne roztriedených informácií. Databáza musí byť dokonale preverená, aby sa z nej stal zdroj cenných a hodnoverných informácií. Primárnym účelom štatistických metód je informácie, ktorými poisťovacia spoločnosť disponuje, spracovať, bezchybne prepojiť, triediť, vyhľadať, selektovať a vyvodiť z nich závery, zodpovedajúce skutočnosti alebo budúcnosti. Jednoducho, využiť ich vo svoj prospech. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00668-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 557.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1