Počet záznamov: 1
Tvorba cien v obchodných podnikoch
Názov Tvorba cien v obchodných podnikoch Preklad názvu The Pricing in the commercial enterprises Autorské údaje Júlia Lipianska, Mária Hasprová Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 22 (2013), s. 249-262. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá podnik obchodný * tvorba cien * obchod * podnikanie obchodné Anotácia Základné znaky obchodných podnikov. Charakteristika tvorby cien v obchodných podnikoch a jej špecifiká. Možnosti ich využitia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00788-014, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1