Počet záznamov: 1
Základné otázky pri aplikácii spoločensky zodpovedného podnikania pre malé a stredné podniky
Názov Základné otázky pri aplikácii spoločensky zodpovedného podnikania pre malé a stredné podniky Súbežný názov Main questions in small and medium sized enterprises when implementing corporate Autorské údaje Lucia Vilčeková Autor Vilčeková Lucia Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 87-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik malý * podnik stredný * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská Anotácia Význam MSP. Spoločenská zodpovednosť nie je nový koncept pre malé a stredné podniky. Novinkou však je rastúca pozornosť venovaná spoločensky zodpovednému podnikaniu politikmi, spotrebiteľmi, miestnou komunitou a mimovládnymi organizáciami. Spoločenská zodpovednosť v malých a stredných podnikoch je menej formálna a intuitívnejšia ako vo väčších podnikoch, ale to neznamená, že je menej hodnotná. Spoločensky zodpovedné podnikanie môže priniesť výhody pre malé a stredné podniky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1