Počet záznamov: 1
Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu
Názov Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu Súbežný názov Modeling as a basic approach from conceptual marketing to marketing engineering Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. 182-192, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá modelovanie * modely * marketing * manažéri * rozhodovanie manažérske * systémy expertné * systémy informačné manažérske * marketing interaktívny Anotácia Príspevok podáva prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Konštatovania o význame modelovania a marketingového inžinierstva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-048, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 119.6 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1