Počet záznamov: 1
K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie
SYS 0175116 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240530081649.0 100 $a 20130903d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie $d To some spatial aspects of marketing in the conditions of globalization $f Jaroslav Kita, Pavol Konštiak 301 $a VEGA 1/0039/11 330 $a Príspevok sa zaoberá objasnením niektorých priestorových aspektov vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu v podmienkach globalizácie. Geomarketing - vymedzenie základných pojmov. Vzťahy jednotlivcov s územím. Prístupy k skúmaniu priestoru. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174940 $1 010 $a 978-80-225-3662-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 193-202, CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [687 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004953 $a priestor 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 675 $a 330.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000083 $x Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130903 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1