Počet záznamov: 1
Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu
Názov Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu Súbežný názov Using case studies as a research method in marketing Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 646-659, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
Poznámky I-13-106-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 303 - Metódy spoločenských vied Heslá marketing * výskum marketingový * metódy výskumu * štúdie prípadové Anotácia Ucelený pohľad na metodiku a metodológiu výskumu prostredníctvom prípadových štúdií. V úvodnej časti sa autorka venuje definícii pojmu a typológii, nasleduje vysvetlenie výskumného dizajnu a prehľadný popis jednotlivých etáp výskumu, vrátane návodov na zber, analýzu, interpretáciu, prezentáciu výsledkov a kontrolu validity údajov. Príspevok má ponúknuť čitateľovi - marketérovi stručný a zrozumiteľný návod na využitie metódy prípadových štúdií pri príprave či vedení záverečných prác. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 471.9 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1