Počet záznamov: 1
Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop
Názov Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop Autorské údaje Lenka Mikulíková Autor Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 41-50 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá firmy * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický * internet * siete sociálne * marketing * stratégia marketingová Anotácia Online stratégia mimo internetovej stránky. Porovnanie off-site marketingovej stratégie produkčných firiem v oblasti informačných technológií. Porovnanie 5 základných kategórií neplatených nástrojov, ktoré môžu firmy využiť na internete mimo vlastnej stránky e-shopu. Silné a slabé stránky, ktoré prevažujú u väčšiny skúmaných firiem. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01447-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1