Počet záznamov: 1
Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti
Názov Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti Preklad názvu Theoretical and practical aspects of marketing performance evaluation Autorské údaje Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Ľuboš Cibák Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela Spoluautori Gubíniová Katarína Cibák Ľuboš Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 42-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výkonnosť * výdavky * audit * stratégia marketingová * marketing manažment Anotácia Hodnotenie marketingovej výkonnosti ako integrálna súčasť komplexného hodnotenia organizácie. Komparácia hodnotenia marketingovej produktivity a marketingového auditu. Modely používané na hodnotenie marketingovej výkonnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2013: 1-2
článok
Počet záznamov: 1