Počet záznamov: 1
Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe
Názov Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007 Autorské údaje vedúca projektu: Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Vokorokosová Renáta Polák Matej EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Gazda Vladimír Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Rimarčík Marián Hornáčková Darina Viestová Kristína Štofilová Jana Jurková Jana Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Žiaran Pavel Nimrichterová Jana Meteňko Anton Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Fabian Viktor Vydavateľské údaje Košice, 2008. - [30 s.] Výstup z projektu VEGA 1/2555/05 Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe
Poznámky VEGA 1/2555/05 Druh dokumentu správy výskumné Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.1 - Ekonomická veda Heslá veda ekonomická * právo Kategória EPC Správy o vyriešených vedeckovýskumných úlohách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 0 Signatúra 928631 Archív EPC E08 01973-001, dokument vo fonde SEK
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 928631 SEK Sklad knižničného fondu nedostupný
Počet záznamov: 1