Počet záznamov: 1
Využitie vernostných programov pre zvýšenie spokojnosti a dosiahnutia vyššej profitability zákazníka hotelových sietí
Názov Využitie vernostných programov pre zvýšenie spokojnosti a dosiahnutia vyššej profitability zákazníka hotelových sietí Preklad názvu Use of loyalty programs to increase customer satisfaction and achieve higher customer profitability in hotel chains Autorské údaje Simona Kissová Autor Kissová Simona Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 34-43. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá hotelierstvo * konkurencieschopnosť * programy vernostné * ruch cestovný * stratégia marketingová Anotácia Pohľad na aktuálny stav cestovného ruchu a ubytovacích zariadení na Slovensku za posledné obdobie a taktiež prehľad a porovnanie vybraných vernostných programov prostredníctvom členských klubov hotelových sietí, ktoré majú zastúpenie hotelov v Bratislave. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1