Počet záznamov: 1
Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture
Názov Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture Preklad názvu Marketing ľudských zdrojov a rola vodcovstva v procese tvorby koporátnej kultúry Autorské údaje Anna Polednáková, Božena Hrvoľová Autor Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Personnel marketing and personnel management - functions and competences : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. pp. 96-106. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3937-1 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Poznámky VEGA 1/0053/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá akvizícia * diverzita * kultúra podniková * zdroje ľudské * manažment personálny * marketing personálny * štruktúra podniku organizačná * identita podniková Anotácia Politické a kultúrne aspekty ako základ personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na proces integrácie a výkonnosti akvizície. Kultúrna rozdielnosť v podniku - slabosť alebo výhoda? Ľudské zdroje v procese integrácie. Význam vodcovstva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01145-005, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1