Počet záznamov: 1
Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014
Názov Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014 Preklad názvu Marketing of territorial units in the context of municipal elections in 2014 Autorské údaje František Olšavský Autor Olšavský František Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 43-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * voľby * politika komunálna * mestá * obce Anotácia Teoretické východiská marketingu územných jednotiek. Prvotné prejavy marketingu územných jednotiek. Komunálne voľby a marketing územných jednotiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1