Počet záznamov: 1
Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov
SYS 0198043 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075053.7 100 $a 20150218d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov $f Katarína Moravčíková 330 $a Vnímanie spoločenskej zodpovednosti z pohľadu zákazníkov. Nielen podniky sa musia správať zodpovedne voči spoločnosti, ale aj zákazníci by mali prejavovať záujem o informácie z oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0197914 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 1 (2015), s. 26-37 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2015 541 1-
$a Influence of concept corporate social responsibility for the buying behavior of customers 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0058068 $a Moravčíková $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150218 $g AACR2
Počet záznamov: 1