Počet záznamov: 1  

Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov

  1. SYS0198043
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075053.7
    100
      
    $a 20150218d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov $f Katarína Moravčíková
    330
      
    $a Vnímanie spoločenskej zodpovednosti z pohľadu zákazníkov. Nielen podniky sa musia správať zodpovedne voči spoločnosti, ale aj zákazníci by mali prejavovať záujem o informácie z oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0197914 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 1 (2015), s. 26-37 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2015
    541
    1-
    $a Influence of concept corporate social responsibility for the buying behavior of customers
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058068 $a Moravčíková $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150218 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.