Počet záznamov: 1  

Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja

  1. SYS0203815
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073414.3
    100
      
    $a 20150612a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja $f Peter Pajonk, Katarína Plevová
    330
      
    $a Analýza teoretických poznatkov z oblasti vnemového marketingu, ale aj prehľad praktických ukážok využitia zmyslov v podpore predaja doma i v zahraničí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262790 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 8, č. 29 (2015), s. 83-91 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Sensory marketing – the senses in sales promotions
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005041 $a produkcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004075 $a osvetlenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049587 $a Pajonk $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1987- $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1989- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.