Počet záznamov: 1  

Princíp riešenia bimaticovej hry pomocou genetického algoritmu

  1. Názov Princíp riešenia bimaticovej hry pomocou genetického algoritmu
    Súbežný názovPrinciple of solving bimatrix game using genetic algorithms
    Autorské údajePeter Laca, Zuzana Čičková
    Autor Laca Peter
    Spoluautori Čičková Zuzana EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XI : zborník príspevkov z [11.] seminára : 27. – 29. máj 2015, Makov - Kysuce. S. [1-5] [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Reiff Marian ; Brezina Ivan ; Čičková Zuzana ; Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi Seminár. ISBN 978-80-225-4084-1
    PoznámkyVEGA 1/0245/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.7 - Matematická kybernetika
    Heslá teória hier * algoritmy * syntéza systémov * funkcie matematické * modelovanie systémov riadiacich * výskum operačný
    AnotáciaPoužitie evolučných algoritmov na riešenie úloh z oblasti teórie hier vyžaduje použite niektorých špeciálnych operácií zabezpečujúcich validitu získaných riešení. Riešenie bimaticovej hry genetickým algoritmom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00403-013, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF316.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.