Počet záznamov: 1
An Empirical study on exploring relationship among Information quality, E-satisfaction, E-trust and young generation’s commitment to Chinese online retailing
Názov An Empirical study on exploring relationship among Information quality, E-satisfaction, E-trust and young generation’s commitment to Chinese online retailing Preklad názvu Empirická štúdia o skúmaní vzťahov medzi kvalitou informácie, e-spokojnosťou, e-dôverou a záväzkom mladej generácie k čínskemu online maloobchodu. Autorské údaje Muhammad Ziaullah, Yi Feng, Naz Akhter Shumaila, Muhammad Fahad Khan Autor Ziaullah Muhammad Spoluautori Feng Yi Akhter Shumaila Naz Khan Muhammad Fahad Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 4 (2014), s. 3-18. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá záväzky * spokojnosť zákazníkov * obchodovanie dôverné * kvalita * informácie * maloobchod Anotácia Potvrdzujúca faktorová analýza (CAF) a modelovanie štruktúrnej rovnice (SEM) s cieľom odhadu hypotéz pre testovanie. Testovanie konvergenčných a diskriminačných vlastností vzoriek dát. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1