Počet záznamov: 1  

Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume

  1. SYS0205784
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073427.6
    100
      
    $a 20150729a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume $d Innovation methods of collecting data in marketing research $f Ivan Stračár
    330
      
    $a Súčasný stav riešenej problematiky. Európske združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky (ESOMAR). Americká marketingová asociácia (AMA). Agentúry marketingového výskumu. Inovatívne metódy marketingového výskumu. Predikcie marketingového výskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261905 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 7, č. 2 (2015), s. 54-62 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048619 $a Stračár $b Ivan $f 1987- $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150729 $g AACR2
    830
      
    $a Personálna bibliografia, Nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.