Počet záznamov: 1
Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
SYS 0205784 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073427.6 100 $a 20150729a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume $d Innovation methods of collecting data in marketing research $f Ivan Stračár 330 $a Súčasný stav riešenej problematiky. Európske združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky (ESOMAR). Americká marketingová asociácia (AMA). Agentúry marketingového výskumu. Inovatívne metódy marketingového výskumu. Predikcie marketingového výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261905 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 7, č. 2 (2015), s. 54-62 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0048619 $a Stračár $b Ivan $f 1987- $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150729 $g AACR2 830 $a Personálna bibliografia, Nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1