Počet záznamov: 1
Marketingový informačný systém a jeho moduly
Názov Marketingový informačný systém a jeho moduly Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Michal Kravec Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Kravec Michal EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 32 (2015), s. 151-154 online. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné manažérske * marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie vzťahov s dodávateľmi Anotácia Spôsob integrácie jednotlivých modulov marketingového informačného systému. Tieto moduly môžu fungovať samostatne alebo integrovane. Sú to manažérstvo vzťahov s dodávateľmi (Supplier Relationship Management - SRM), manažérstvo životného cyklu produktu (Product Lifecycle management – PLM), manažérstvo vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management – CRM), manažérstvo dodávateľského reťazca (Supply Chain Management – SCM). Tieto prístupy podporujú jednotlivé marketingové a iné činnosti, pričom sa znižujú efektívne náklady napr. tým, že sa zamedzuje duplicita činností. Celý dodávateľský reťazec by mal pomáhať pri jednotlivých fázach životného cyklu produktu vrátane jeho modifikácií, inovácií alebo poskytovaní dodatočných služieb. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01367-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 305.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1