Počet záznamov: 1
Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines
Názov Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines Preklad názvu Inovatívne prístupy k preskúmaniu spotrebiteľských preferencií pri výbere vín Autorské údaje Elena Horská ... [et al.] Autor Horská Elena Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 62, no. 3 (2016), s. 124-133. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2016. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * preferencie spotrebiteľské * emócie * inovácia Anotácia Prieskum meraním elektrickej aktivity mozgu cez elektroencefalografiu a softvér analyzujúci vyjadrenia tváre. Podstata a význam neuromarketingu pri propagácii produktu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 332.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1