Počet záznamov: 1
Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu
Názov Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu Súbežný názov Customer focus in tourism Autorské údaje Marián Gúčik Autor Gúčik Marián Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 184-188. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * marketing vzťahový * marketing interaktívny * marketing interný * zákazníci * hodnota * rentabilita * zamestnanci Anotácia Marketing vzťahov so zákazníkom. Základný princíp vzťahového marketingu. Interný marketing v podniku. Interaktívny marketing - priama komunikácia zamestnancov so zákazníkom v procese poskytovania služby. Externý marketing. Hodnota pre zákazníka. Propagovanie hodnoty. Hodnota zákazníka. Klasifikácia zákazníkov podľa frekvencie nákupu a ich ziskovosti pre podnik. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1