Počet záznamov: 1
Súčasné prístupy v personálnom marketingu k udržaniu a tvorbe pracovných miest v podniku
Názov Súčasné prístupy v personálnom marketingu k udržaniu a tvorbe pracovných miest v podniku Súbežný názov The Current approach in personnel marketing to maintain and create jobs in the enterprise Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 73 : zborník vedeckých statí. S. 20-29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Polednáková Anna ; Králiček Jozef ; Gažová Adamková Hana. ISBN 978-80-225-4302-6 Poznámky VEGA 1/0662/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.103.1/.2 - Pracovné miesto. Pracovný proces Heslá miesta pracovné * kvalifikácia * financie * fondy Európskej únie * podpora štátna * príspevky štátne * marketing personálny Anotácia Prístupy a zdroje tvorby pracovných miest. Obavy, že digitálna éra môže viesť k úbytku pracovných miest. Chýbajúce vhodne kvalifikované pracovné sily. Legislatívne prístupy k tvorbe pracovných miest. Využívanie fondov Európskej únie. Príspevok na podporu vytvorenia pracovného miesta. Zmeny v charaktere pracovných miest a ich klasifikácia v personálnom marketingu. Klasické pracovné miesta, atypické pracovné miesta a zdieľané pracovné miesta. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01070-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1