Počet záznamov: 1
Place marketing and branding in Russia: the case study
SYS 0229873 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221019162521.7 100 $a 20170505a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Place marketing and branding in Russia: the case study $f Sergey Volkov 330 $a Teritoriálny marketing a tvorba regionálnej značky ako nástroj umožňujúci zvýšiť konkurenčnú silu miesta v snahe získať ďaľšie zdroje a rozvíjajúce sa trhy pre predaj svojich produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229746 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 17, č. 2 (2016), s. 216-222 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005598 $a Rusko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0066338 $a Volkov $b Sergey $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170505 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1