Počet záznamov: 1  

Place marketing and branding in Russia: the case study

  1. SYS0229873
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019162521.7
    100
      
    $a 20170505a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Place marketing and branding in Russia: the case study $f Sergey Volkov
    330
      
    $a Teritoriálny marketing a tvorba regionálnej značky ako nástroj umožňujúci zvýšiť konkurenčnú silu miesta v snahe získať ďaľšie zdroje a rozvíjajúce sa trhy pre predaj svojich produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229746 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 17, č. 2 (2016), s. 216-222 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005598 $a Rusko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0066338 $a Volkov $b Sergey $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170505 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.