Počet záznamov: 1
Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era
Názov Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era Preklad názvu Zmeny v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov v digitálnej ére Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument European Journal of Science and Theology. Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 167-176. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * ekonomika znalostná * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové Anotácia Identifikácia zmien v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov oblasti digitálnej éry. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01999-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 249.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1