Počet záznamov: 1
Možnosti využitia aróma marketingu a aromaterapie v zdravotníckych zariadeniach
Názov Možnosti využitia aróma marketingu a aromaterapie v zdravotníckych zariadeniach Súbežný názov Scent marketing, aromatherapy and the possibility of their use in health care sectors Autorské údaje Jana Naščáková, Lenka Danková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline, 1/2017. S. 42-48 CD-ROM. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017 / Dudáš-Pajerská Erika ; Gajdoš Jozef ; Dudáš Ladislav ; Veda a výskum v univerzitnej praxi Medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-972757-0-9 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * terapeutika * hygiena * emócie * zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke Anotácia Vnemový marketing. Pôsobenie atmosféry prostredia na zákazníka. Aróma marketing - vplyv vône na emócie spotrebiteľa a jeho správanie. Aróma terapia - vplyv vône na zdravie spotrebiteľa (pacienta) a jeho správanie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00740-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 342.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1