Počet záznamov: 1
Aróma ako marketingový nástroj
Názov Aróma ako marketingový nástroj Súbežný názov Scent as a marketing tool Autorské údaje Lenka Danková, Jana Naščáková Autor Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : 20. medzinárodná vedecká konferencia, [19. december 2017], Košice. S. [1-5] online. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2856-0 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * emócie * nákup * chémia Anotácia Vplyv vône a vyvolaných emócií na správanie spotrebiteľa. Charakteristika aróma marketingu. Manipulácia prostredníctvom vôní a pachov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01037-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 574.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1