Počet záznamov: 1
Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch
Názov Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch Súbežný názov Enhancing the Efficiency of Marketing Activities Through the Use of Marketing Controlling in Enterprises Autorské údaje Jaroslav Ďurovčík Autor Ďurovčík Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 69-76. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * kontroling * stratégia podniková * podnik * kontroling podnikový * efektívnosť Anotácia Komplexný pohľad na marketingový kontroling a stručná analýza situácie ohľadne jeho využívania na Slovensku a tiež poukázať na skutočnosť, že uplatňovanie marketingového kontrolingu nie je len vecou veľkých firiem, ale musí byť súčasťou každej spoločnosti, ktorej záleží na tom, aby je marketing bol čo najefektívnejší. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-008, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 745.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1