Počet záznamov: 1  

Účinnost výkonnostních nástrojů internetového marketingu

  1. SYS0241804
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075134.8
    100
      
    $a 20180406d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Účinnost výkonnostních nástrojů internetového marketingu $d <The> Efficiency of Perfomance-Based Online Marketing $f David Minář, Václav Stříteský
    330
      
    $a Porovnanie účinnosti vybraných výkonnostných nástrojov marketingu na internete, ktorými sú optimalizácia pre vyhľadávače, reklama v sieťach Seznam Sklik a Google AdWords a reklama v sociálnej sieti Facebook.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241648 $1 011 $a 1805-0603 $1 200 1 $a Trendy v podnikání $b elektronický zdroj $e vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni $d business trends $z eng $v Č. 3 (2017), s. 16-31 $1 210 $a Plzeň $c Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070270 $a Minář $b David $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020265 $a Stříteský $b Václav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180406 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.