Počet záznamov: 1
Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?
Názov Neuromarketing - an Opportunity or a Threat? Preklad názvu Neuromarketing - príležitosť alebo hrozba? Autorské údaje Margareta Nadanyiova Autor Nadányiová Margaréta Zdrojový dokument Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 4 (2017), pp. 90-94. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * neuromarketing * technológie nové * výskum * správanie * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné Anotácia Podstata neuromarketingu a prehľad vybraných neuromarketingových technológií, ako sú funkčné zobrazovanie pomocou magnetickej rezonancie (FMRI), elektroencefalografia (EEG) a sledovanie očí (eye tracking). Vnímanie neuromarketingu odbornou a laickou verejnosťou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
článok
Počet záznamov: 1