Počet záznamov: 1
Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik
SYS 0242915 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180516111306.5 100 $a 20180516a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik $f Monika Šujaková, Peter Sakál 330 $a Trvalo udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku sa zameriava na zvyšovanie udržateľnej konkurencieschopnosti tým, že vytvára pozitívny obraz podniku založený na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242838 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita a spoločenská zodpovednosť $e Česko Slovenský odborný časopis $v Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33 $1 210 $a Žilina $c Radovan Ďugel - DRaM $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 700 -1
$3 eu_un_auth*0070410 $a Šujaková $b Monika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180516 $g AACR2
Počet záznamov: 1