Počet záznamov: 1  

Digitální bankovnictví aneb loajalita závisí na kvalitě

  1. Názov Digitální bankovnictví aneb loajalita závisí na kvalitě
    Autorské údajeMartina Sobková
    Autor Sobková Martina
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 11 (2018), s. 30-31. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá bankovníctvo * technológie nové * boj konkurenčný * spokojnosť zákazníkov * bankovníctvo elektronické * bankovníctvo mobilné
    AnotáciaFaktory úspechu, ktoré budú pre banky v nasledujúcich rokoch hrať významnú rolu. Veľké technologické spoločnosti ako sú napr. Facebook, Amazon a Google sú práve tí hráči, ktorých by sa mali banky obávať. Klienti im dôverujú a predpokladá sa, že budú vo veľkom využívať ich finančné služby. To je výzva pre banky, aby nepracovali iba na svojom vzťahu s klientami, ale aj na svojich digitálnych produktoch. Šesť oblastí, kde sú „big techy“ napred pred bankami a v ktorých sa banky musia zdokonaliť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 6-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.