Počet záznamov: 1
Sémiotický průvodce POPAI CE
Názov Sémiotický průvodce POPAI CE : sémiotická teorie a praxe POP komunikace Autorské údaje Martin Boček, Daniel Jesenský, Andrea Vozníková Autor Boček Martin Spoluautori Jesenský Daniel Vozníková Andrea Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * sémantika * efektívnosť * produkty * značky * rozhodovanie nákupné * motivácia Anotácia Sémantický sprievodca - marketingový nástroj, ktorý bol na základe systematickej sémantickej analýzy vytvorený asociáciou POPAI CE. Praktický pomocník pri tvorbe účinnej a efektívnej in-store komunikácie. Význam POP komunikácie. Špecifický príklad informácie -"call-to-action", ktorá môže mať dve podoby, vizuálnu a jazykovú. POP materiál ako "médium" z komunikačného pohľadu. Priming ako špecifický príklad práce s prostredím. Efektívna POP komunikácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1