Počet záznamov: 1
Car Brands and Its Online Reputation on Social Media
Názov Car Brands and Its Online Reputation on Social Media Súbežný názov Automobilové značky a úroveň ich online reputácie v rámci sociálnych médií Autorské údaje Vladimír Hojdik, Štefan Majtán Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 162-169 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8 Poznámky VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá médiá sociálne * automobilizmus * značky * reputácia podniku Anotácia Reputácia a online reputácia. Štruktúra online reputačného manažmentu. Online reputácia značiek automobilového priemyslu v rámci sociálnych médií. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00199-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 897.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1