Počet záznamov: 1  

How to Build the Confidence into Brand in 21st Century

  1. Názov How to Build the Confidence into Brand in 21st Century
    Preklad názvuAko si vybudovať dôveru v značku v 21. storočí
    Autorské údajeJozef Orgonáš, Barbora Paholková, Zuzana Francová
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 356-367 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * potraviny * reťazce obchodné * spotrebitelia
    AnotáciaPoukázanie na dôležitosť budovania značky v 21. storočí v maloobchodnom segmente. Význam budovania obchodnej značky pre jednotlivé produktové rady. Vnímanie potravinového reťazca LIDL spotrebiteľmi. Dotazník určený mladým spotrebiteľom vo veku 18-25 rokov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-038, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF798.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.