Počet záznamov: 1
Marketing ako nástroj podpory starostlivosti o zdravie
Názov Marketing ako nástroj podpory starostlivosti o zdravie Súbežný názov Marketing as a Tool of Health Care Support Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 302-312 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3 Poznámky VEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * zdravie * politika zdravotná * komunikácia marketingová * služby zdravotnícke * mix komunikačný * stakeholder Anotácia Sumarizácia deklarovaných cieľov v dokumente Strategický rámec starostlivosti ozdravie pre roky 2014-2030, v zameraní na podporu politiky zdravia v prepojení na alternatívu využívania marketingových aktivít pre rôzne cieľové publiká. Marketing ako jeden z možných nástrojov pri presadzovaní štátnej politiky zdravia. Špecifiká jednotlivých segmentov a prispôsobenie využívania nástrojov marketingového mixu, pre vybrané cieľové skupiny stakeholderov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00775-004, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1