Počet záznamov: 1  

Business, Marketing, Management

  1. Názov Business, Marketing, Management : A Strategic View of Industrial and Organizational Markets
    Autorské údajeMichael D. Hutt, Thomas W. Speh
    Autor Hutt Michael D.
    Spoluautori Speh Thomas W.
    Vydavateľské údajeFort Worth : The Dryden Press , 1992. - 749 s.
    Vydanie4th Edition
    Edícia The Dryden Press Series in Marketing
    ISBN0-03-075384-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * marketing * manažment * prognózy * nákup * organizácia * trh * plán marketingový * stratégia marketingová * riadenie podnikové * služby * produkty * inovácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra910642

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    910642SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.