Počet záznamov: 1
Business, Marketing, Management
Názov Business, Marketing, Management : A Strategic View of Industrial and Organizational Markets Autorské údaje Michael D. Hutt, Thomas W. Speh Autor Hutt Michael D. Spoluautori Speh Thomas W. Vydavateľské údaje Fort Worth : The Dryden Press , 1992. - 749 s. Vydanie 4th Edition Edícia The Dryden Press Series in Marketing ISBN 0-03-075384-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * marketing * manažment * prognózy * nákup * organizácia * trh * plán marketingový * stratégia marketingová * riadenie podnikové * služby * produkty * inovácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 910642
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 910642 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1