Počet záznamov: 1
Measuring Dimensions of Service Quality
Názov Measuring Dimensions of Service Quality Preklad názvu Meranie rozmerov kvality služieb Autorské údaje Dejan Tešić Autor Tešić Dejan Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 1 (2020), s. 12-20. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2001012T Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá kvalita služieb * služby * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * meranie Anotácia Dôležitosť a potreba merania rozmerov kvality služieb v maloobchodných predajniach. Skúmanie postojov zákazníkov v maloobchode v Bosne a Hercegovine, vnímanie a očakávanie kvality poskytovaných služieb. Priepasť medzi výkonom a očakávaniami všetkých dimenzií ako negatívna. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 305.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1