Počet záznamov: 1
Udržitelný rozvoj - odpovědné podnikání
Názov Udržitelný rozvoj - odpovědné podnikání Autorské údaje Michaela Chaloupková Autor Chaloupková Michaela Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 2 (2020), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * filantropia * energetika Anotácia Skupina ČEZ vo svojej aktuálnej firemnej stratégii zodpovedného podnikania s názvom Energia pre budúcnosť prešla od pojmu CSR (Corporate Social Responsibility) k termínu udržateľný rozvoj. V tejto stratégii sú zahrnuté kroky, ktoré vedú k udržateľnému podnikaniu a vytvárajú očakávané hodnoty aj pre budúcnosť. Ide o znižovanie dopadov na životné prostredie, ochranu klímy, investície do výskumu, podporu inovatívnych energetických konceptov. Neoddeliteľnou súčasťou udržateľného správania je aj filantropia spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
článok
Počet záznamov: 1