Počet záznamov: 1
Majú prípadové štúdie miesto vo výučbe didaktiky účtovníctva?
Názov Majú prípadové štúdie miesto vo výučbe didaktiky účtovníctva? Súbežný názov Do Case Studies Have a Place in Teaching Didactics of Accounting? Autorské údaje Jaromír Novák Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument Media4u Magazine : pro podporu vědy a výzkumu v oblasti vzdělávání. Roč. 18, č. 1 (2021), s. 21-25 online. - Praha : Ing. Jan Chromý, Ph.D.. ISSN 1214-9187 Poznámky KEGA 005EU-4/2019 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá pedagogika * didaktika * štúdie prípadové * rozvoj profesijný * učitelia * vzdelanie ekonomické * účtovníci * vzdelávanie * Slovensko Anotácia Analýza výsledkov experimentálneho overovania využitia prípadových štúdií vo výučbe didaktiky účtovníctva ako integrálnej súčasti kvalifikačného vzdelávania v rámci systému profesijného rozvoja stredoškolských učiteľov ekonomických predmetov. Takáto metóda výučby je vhodná najmä v kombinácii s diskusiou a na rozvíjanie vyšších kognitívnych úrovní študentov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00039-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 323 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1