Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie
Názov Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : diplomová práca Autorské údaje Natália Kočnerová, školiteľ: Miroslava Loydlová Autor Kočnerová Natália Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 57 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917029
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 765.3 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.5 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1