Počet záznamov: 1
Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie
Názov Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca Autorské údaje Kristína Hozáková, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Hozáková Kristína Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 916879
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 453.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 5.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1