Počet záznamov: 1
Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
Názov Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích Súbežný názov Evaluation of Selected Cosmetic Brands on Social Media Autorské údaje Jana Reifová, Ludvík Eger Autor Reifová Jana Spoluautori Eger Ludvík Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2021), s. 11-20 online. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2021. ISSN 1805-0603 DOI 10.24132/jbt.2021.11.1.11_20 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá médiá sociálne * siete sociálne * marketing * podnikanie * značky * komunikácia marketingová * kozmetika Anotácia Definícia sociálnych médií a sociálnych sietí. Obsahová analýza a jej aplikácia pre analýzu komunikácie na sociálnych médiách. Prezentácia výstupov z analýzy komunikácie vybraných kozmetických značiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 524.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1