Počet záznamov: 1
Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19
Názov Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19 Autorské údaje Sándor Weninger Autor Weninger Sándor Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 22, č. 1 (2021), s. 70-86. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2021. ISSN 1335-7182 DOI 10.33542/VSS2021-1-05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing územia * turistika * ruch cestovný * ruch cestovný udržateľný * Maďarsko * bezpečnosť * koronavírus Anotácia Všeobecné teoretické aspekty teritoriálneho marketingu a cestovného ruchu v kontexte udržateľnosti. Rozvoj moderného cestovného ruchu a pandémia COVID-19. Opatrenia prijaté ústrednými orgánmi štátnej správy v súvislosti s pandémiou COVID-19 a ich dosah na cestovný ruch. Zraniteľnosť odvetvia cestovného ruchu, zvýšené bezpečnostné riziká a neudržateľnosť súčasného globálneho systému. Vplyv pandémie COVID-19 na cestovný ruch v Maďarsku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1