Počet záznamov: 1
Výhody vernosti musia byť vzájomné
Názov Výhody vernosti musia byť vzájomné Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 63 (1-2) (2022), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * zber dát Anotácia Aj keď sú výhody vernostného programu známe už dlho, niektorí z najväčších hráčov na maloobchodnom trhu prišli so svojimi verziami až teraz. Príkladom je napríklad Kaufland Card. Základom toho, aby mohol obchodník s dátami pracovať, je presvedčiť svojho zákazníka, aby bol ochotný svoje dáta zdieľať. Moderný vernostný systém musí spraviť na spotrebiteľa prvý dobrý dojem. Aktuálnym trendom sú dnes predplatené programy (napr. Amazon Prime). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 63
článok
Počet záznamov: 1