Počet záznamov: 1  

Výhody vernosti musia byť vzájomné

  1. Názov Výhody vernosti musia byť vzájomné
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 63 (1-2) (2022), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * zber dát
    AnotáciaAj keď sú výhody vernostného programu známe už dlho, niektorí z najväčších hráčov na maloobchodnom trhu prišli so svojimi verziami až teraz. Príkladom je napríklad Kaufland Card. Základom toho, aby mohol obchodník s dátami pracovať, je presvedčiť svojho zákazníka, aby bol ochotný svoje dáta zdieľať. Moderný vernostný systém musí spraviť na spotrebiteľa prvý dobrý dojem. Aktuálnym trendom sú dnes predplatené programy (napr. Amazon Prime).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 63

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.